Egy jól tuningolt robogó rövid gázreakcióját legnagyobb részben a forgó alkatrészei alacsony súlyának köszönheti. Éppen ezért a Stage6 belső rotoros gyújtásrendszer rendkívül könnyű lendkerékkel készült. A CDI két gyújtás görbét tartalmaz, melyek közül szabadon választhatunk. Ezek a görbék sok órás mindenre kiterjedő (kopogásos égés, detonáció, kipufogógáz hőmérséklet, stb...) fékpadi tesztméréseket követően lettek az egységbe programozva. A Stage6 belső rotoros gyújtásrendszer több erőt kölcsönöz a motornak és használata gyorsabb gázreakciót eredményez.
Egy jól tuningolt robogó rövid gázreakcióját legnagyobb részben a forgó alkatrészei alacsony súlyának köszönheti. Éppen ezért a Stage6 belső rotoros gyújtásrendszer rendkívül könnyű lendkerékkel készült. A CDI két gyújtás görbét tartalmaz, melyek közül szabadon választhatunk. Ezek a görbék sok órás mindenre kiterjedő (kopogásos égés, detonáció, kipufogógáz hőmérséklet, stb...) fékpadi tesztméréseket követően lettek az egységbe programozva. A Stage6 belső rotoros gyújtásrendszer több erőt kölcsönöz a motornak és használata gyorsabb gázreakciót eredményez.
Egy jól tuningolt robogó rövid gázreakcióját legnagyobb részben a forgó alkatrészei alacsony súlyának köszönheti. Éppen ezért a Stage6 belső rotoros gyújtásrendszer rendkívül könnyű lendkerékkel készült. A CDI két gyújtás görbét tartalmaz, melyek közül szabadon választhatunk. Ezek a görbék sok órás mindenre kiterjedő (kopogásos égés, detonáció, kipufogógáz hőmérséklet, stb...) fékpadi tesztméréseket követően lettek az egységbe programozva. A Stage6 belső rotoros gyújtásrendszer több erőt kölcsönöz a motornak és használata gyorsabb gázreakciót eredményez.
Peugeot fojtás nélküli CDI elektronika. A gyári Peugeot elektronika korlátozza a motor fordulatszámát, ezáltal a teljesítményét. Ez a CDI nem tartalmaz korlátozást.
Egy jól tuningolt robogó rövid gázreakcióját legnagyobb részben a forgó alkatrészei alacsony súlyának köszönheti. Éppen ezért a Stage6 belső rotoros gyújtásrendszer rendkívül könnyű lendkerékkel készült. A CDI két gyújtás görbét tartalmaz, melyek közül szabadon választhatunk. Ezek a görbék sok órás mindenre kiterjedő (kopogásos égés, detonáció, kipufogógáz hőmérséklet, stb...) fékpadi tesztméréseket követően lettek az egységbe programozva. A Stage6 belső rotoros gyújtásrendszer több erőt kölcsönöz a motornak és használata gyorsabb gázreakciót eredményez.
Created by STG Magyarország Kft.