| Egy jól tuningolt robogó rövid gázreakcióját legnagyobb részben a
forgó alkatrészei alacsony súlyának köszönheti. Éppen ezért a Stage6
belső rotoros gyújtásrendszer rendkívül könnyű lendkerékkel készült.
A CDI két gyújtás görbét tartalmaz, melyek közül szabadon
választhatunk. Ezek a görbék sok órás mindenre kiterjedő (kopogásos
égés, detonáció, kipufogógáz hőmérséklet, stb...) fékpadi
tesztméréseket követően lettek az egységbe programozva. A Stage6
belső rotoros gyújtásrendszer több erőt kölcsönöz a motornak és
használata gyorsabb gázreakciót eredményez. |
| Egy jól tuningolt robogó rövid gázreakcióját legnagyobb részben a
forgó alkatrészei alacsony súlyának köszönheti. Éppen ezért a Stage6
belső rotoros gyújtásrendszer rendkívül könnyű lendkerékkel készült.
A CDI két gyújtás görbét tartalmaz, melyek közül szabadon
választhatunk. Ezek a görbék sok órás mindenre kiterjedő (kopogásos
égés, detonáció, kipufogógáz hőmérséklet, stb...) fékpadi
tesztméréseket követően lettek az egységbe programozva. A Stage6
belső rotoros gyújtásrendszer több erőt kölcsönöz a motornak és
használata gyorsabb gázreakciót eredményez. |
| Egy jól tuningolt robogó rövid gázreakcióját legnagyobb részben a
forgó alkatrészei alacsony súlyának köszönheti. Éppen ezért a Stage6
belső rotoros gyújtásrendszer rendkívül könnyű lendkerékkel készült.
A CDI két gyújtás görbét tartalmaz, melyek közül szabadon
választhatunk. Ezek a görbék sok órás mindenre kiterjedő (kopogásos
égés, detonáció, kipufogógáz hőmérséklet, stb...) fékpadi
tesztméréseket követően lettek az egységbe programozva. A Stage6
belső rotoros gyújtásrendszer több erőt kölcsönöz a motornak és
használata gyorsabb gázreakciót eredményez. |
| Peugeot fojtás nélküli CDI elektronika. A gyári Peugeot elektronika
korlátozza a motor fordulatszámát, ezáltal a teljesítményét. Ez a CDI
nem tartalmaz korlátozást. |
| |
| Egy jól tuningolt robogó rövid gázreakcióját legnagyobb részben a
forgó alkatrészei alacsony súlyának köszönheti. Éppen ezért a Stage6
belső rotoros gyújtásrendszer rendkívül könnyű lendkerékkel készült.
A CDI két gyújtás görbét tartalmaz, melyek közül szabadon
választhatunk. Ezek a görbék sok órás mindenre kiterjedő (kopogásos
égés, detonáció, kipufogógáz hőmérséklet, stb...) fékpadi
tesztméréseket követően lettek az egységbe programozva. A Stage6
belső rotoros gyújtásrendszer több erőt kölcsönöz a motornak és
használata gyorsabb gázreakciót eredményez. |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |